Η συστηματική προσέγγιση και εφαρμογή της γνώσης, των εργαλείων και πόρων με σκοπό τη μετάβαση ανθρώπων, ομάδων και οργανισμών από την υπάρχουσα κατάσταση σε μία νέα, επιθυμητή κατάσταση. Ως διαχείριση αλλαγής νοείται ο καθορισμός και η υιοθέτηση εταιρικών στρατηγικών, δομών, διαδικασιών και τεχνολογιών προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι αλλαγές σε εξωτερικές συνθήκες και στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Learn, support & contribute

Αναζήτηση (εδώ), με βάση το λήμμα του όρου που ψάχνετε...
ή επιλογή κεφαλαίου γράμματος (στην αριστερή στήλη), για εμφάνιση λίστας όρων που αρχίζουν με το γράμμα αυτό...