Ένα επίσημο γραπτό πλάνο που καθορίζει συγκεκριμένες ενέργειες ή μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση καταστροφικών ή/και τραγικών συμβάντων στον εργασιακό χώρο. Περιέχει πληροφορίες με στοιχεία επικοινωνίας των ατόμων που πρέπει να εμπλακούν για την αντιμετώπιση της κρίσης, συμβουλές για τις απαραίτητες ενέργειες που συνήθως πρέπει να πραγματοποιούνται σε μία κρίση, συγκεκριμένα καθήκοντα που ανατίθενται στα μέλη της ομάδας διαχείρισης κρίσης κλπ. Το σχέδιο αντιμετώπισης κρίσεων πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα εργαλείο αναφοράς και όχι σαν ένας διεξοδικός οδηγός για τη διαχείριση της κρίσης.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι Free Management Library: Συλλογή σύντομων άρθρων με κατευθυντήριες γραμμές για τη διαχείριση κρίσεων καθώς και παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων περιπτώσεων διαχείρισης κρίσης. http://managementhelp.org/crisis/crisis.htm
Παραπομπές Coombs, T. (2007). Crisis Management and Communication. Institute for Public Relations. https://instituteforpr.org/crisis-management-and-communications/